Školski list ``Druga strana``

Iza nas je, nakon višegodišnje pauze prekinute prošle godine, novi broj školskog lista “Druga strana”. Svi članovi uredništva potrudili su se vama, našim dragim čitateljima, učenicima i nastavnicima, pružiti originalne i zanimljive tekstove koji opisuju događaje iz školske godine koja je uskoro iza nas, naše interese, a nadamo se i našu kreativnost te dar za novinarstvo. Razmišljali smo o predrasudama koje su ujedno i glavna tema ovog broja te smo obavili intervju s profesorom Bertekom, koji u našoj školi predaje glazbeni, u nadi da vam približimo i drugu stranu. Stranu u kojoj se ljudi susreću i nose s predrasudama te, na kraju, izlaze jači. Nadamo se da će vam tema ovogodišnjeg broja biti zanimljiva i poučna. Zahvaljujemo svim članovima uredništva i svim povremenim i stalnim vanjskim suradnicima što su nam pomogli da ovaj broj našeg školskog lista stigne u ruke učenika i nastavnika. Želimo vam svima dobar provod čitajući! Uživajte! Mihaela Kovačić, glavna urednica (U prilogu se nalazi novi broj školskog lista “Druga strana” u digitalnom obliku.)
 
Priloženi dokumenti: Druga strana web 06 2017.pdf
 
 
***
 
 
Nakon nekoliko godina stanke “Druga strana” ponovno je s vama, a tema broja je Samopouzdanje. Biti samopouzdan danas nije lako, ali tekstovi koje smo pripremili mogu vam pomoći u tome. Ne dajmo da nas drugi ometu jer svatko od nas je lijep, svatko je jedinstven i toga se ne treba sramiti, već naprotiv, time se treba ponositi.
 
Čitajmo da ne ostanemo bez riječi i uživajte u “Drugoj strani”!
 
Redakcija “Druge strane”
 
Časopis možete otvoriti na sljedećoj poveznici: Druga strana.
 
Naši učenici naš su ponos i zahvaljujemo svima koji, uz brojne školske obveze, sudjeluju i u drugim aktivnostima, pa tako i natjecanjima. Ove godine postigli su sjajne rezultate, a ovim putem ispravljamo netočni navod. Na Županijskom natjecanju iz Kemije Lea Beber (2.a) osvojila je treće mjesto, a Ivana Smrkulj (2.a) četvrto mjesto. Velika isprika učenicama, ali i velika čestitka i zahvala svima koji sudjeluju na natjecanjima i pokazuju svoje znanje i izvan naše Škole! Samo tako nastavite i ne zaboravite da mi „Učimo glavom, srcem i rukama“!
 
 
***
 
 
Dragi čitatelji, ove godine nastavljamo sa stvaranjem još jednog izdanja školskog lista „Druga strana“. Da se prisjetimo, prošle smo godine naučili kako voljeti sebe i raditi na sebi. Ove godine, u još jednoj zbrkanoj situaciji uz izolacije i online nastavu, predstavljamo novu temu: „Različiti, ali isti“. Svi smo mi po nekim osobinama različiti, jedinstveni. Izdvajaju nas razne sitnice, ali svi smo mi ljudi s emocijama. Svatko se od nas bori s nečim u sebi i oko sebe, kao i osobe druge rase, nacionalnosti, drugačije vjere ili seksualnosti. Niti one se ne bi smjele sakrivati, vrijede jednako. Nadam se da smo im uspjeli nekako pomoći u ovome što smo, kako bi se reklo, sklepali. Zahvaljujem svim novinarima koji su zasukali rukave i predstavili neke od važnijih “utišanih” tema, ali i onima koji su pripomogli urediti i vizualno predstaviti sav trud i rad. Isto tako, zahvaljujem ravnateljici i profesoricama koje su nas podržavale i davale nam savjete, ali i profesorima i učenicima koji su pomogli u stvaranju „Druge strane“ putem intervjua i anketa. A sada, smjestite se i uživajte u onome što slijedi, možda se u nečemu i pronađete. Najvažnije od svega, pokušajte naše riječi pretvoriti u djela jer mi ipak učimo „glavom, srcem i rukama“! Glavna urednica Lea Beber Školski list možete pročitati na poveznici: DRUGA STRANA
 
***

Dragi čitatelji,

protekle smo godine intenzivno gradili temu društvene problematike, a ove godine, kada smo slobodni od mjera COVID-19 pandemije, prihvatili smo se još ozbiljnije teme. Predstavljamo vam nešto poznato, ali ipak nepoznato: klimatsku krizu, kao i brojne intervjue te govorimo o velikom odmoru, uspjesima i obilježavanju 25. rođendana Škole!

Tema broja: Ne moraš biti biljka da budeš zelena

Kada čujete riječ ekologija, vjerujem, po glavi vam idu sve one dosadne lekcije iz biologije i kemije. Ovim smo putem htjeli pokazati da su površnost svega što učimo o tome u školi i oni dublji slojevi koji se zapravo događaju oko nas, dvije različite stvari. Ekologiju mnogi danas izbjegavaju iako je to pitanje vrlo važno. To je često tako zbog poveznice sa školom, društvenih stigmi i propagande koju mnogi na pozicijama moći šire. Nadam se će poruka koju smo „sklepali“ kroz ovu temu potaknuti i osvijestiti mlađe, ali i starije generacije, o situaciji u kojoj se nalazimo.

Želim vam sretno čitanje, da naučite nešto novo i zanimljivo, a kasnije možda i djelujete tako da iskoristite svoje znanje.

Mi smo ipak škola koja uči srcem, glavom i rukama!

Školski list možete pročitati na poveznici: DRUGA STRANA